AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Fullspäckad helg!

Publicerad 2009-11-23 03:36:01 i Allmänt

Helgen har varit rätt så fullsatt, och det känns som att jag inte alls hunnit med någonting! Men kul har jag haft, det vill jag lova!

I fredags var det skola, sen efter sista lektionen gick jag mot stationen för att möta Kristina. Vi gick tillbaka till min skola, jag fixade till mig inför fest! Och sen käkade jag lite. Vi gick runder i Hässleholm ett tag, innan vi sen skulle möta de andra på stationen. Där möter vi sedan Roos tillsammans med två snubbar vi inte känner som skulle på festen. Med tåget kom sen Mackan, Oskar, Viktor, Erik och 3 andra som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi går sen till festen, såfort vi hittat några till som skulle med.
Träffade massa roliga människor som jag inte sett på jättelänge! Som Maria som gick i min parallellklass nästintill hela högstadiet! Rätt som det var så stod man med henne och Roos Maria och dansade inför allt och alla, men kul var det :P haha.
Träffade även Robban, som jag inte sett sen sjuan. Shit vad han har förändrats! We like that!
Jag, Kristina, Erik, Oskar, Pontus och Douglas tog sista tåget hem, 23.42. Då gick alla utom Douglas hem till Erik för att kolla på film. Jag såg inte mycket innan jag somnade i soffan, och senare stördes jag av K och P för att jag skulle gå och lägga mig i sängen istället. Jag sov mycket gott, fram tills de fick för sig att vi skulle gå hem. Då var klockan 03.30, och jag ville verkligen inte vakna!
Hem till mig, och däcka i sängen! (y)

På lördagen åkte Kristina hem vid 12, sen sov jag vidare. Älskling ringde halv 4 och sa att han snart skulle köra hit, och såklart somnar jag om. Vaknar av att ringklockan på ytterdörren ringer, så på med byxor och springa upp och öppna. För såklart var man ensam hemma också. David ringer en kompis som ringt till honom innan, och rätt som det är är vi på väg till Lund för att träffa några gamla polare till honom. Kul hade vi! Åkte hem igen vid 22.00, sen var det filmdags.

Sov till 15.00 på söndagen (idag), och sen var ju David tvungen att dra hem för att plugga. Jag följde med, och pluggade jag med. Mycket roligare att plugga om man är två, även om man inte pluggar på samma sak. Jag blev klar med min svenska som jag skullat göra jättelänge, så effektiv var man.

Imorgon har jag teckenspråk för första gången på en månad :P Längtar som fan kan jag ju säga! Och följe till skolan kommer man ha också, Jocke.

David Nilsson, jag älskar dig av hela mitt hjärta och mycket därtill! Never forget <3

Kommentarer

Postat av: derias

Publicerad 2009-11-23 04:40:12

Hej:) är det bra? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela