AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Natten till den 3 november 2009

Publicerad 2009-11-03 01:55:43 i Allmänt

Ojsch.. nu har det hänt mycket vill jag lova! Kristina kom hit och vi kollade på en massa filmer, som "Bara Bea", "Twilight", "Harry Potter och halvblodsprinsen", "The proposal och lite så.. Kul var det.
På torsdagen var det SingStar-kväll som gällde. David kom hit, och sen körde vi upp till Gity Gross och handlade lite godis och dricka.

Jag pussade David, mycket eftersom han skulle få smaka på mitt goda saliv, eller hur det nu var ;D
Detta var den 29 oktober, det blev vi den 31 oktober <3 Remember.

I söndags åkte jag med honom hem till honom, det var mycket trevligt :)

Jag och Kristina ska iallafall gå och kolla på New Moon när den kommer på bio, återstår att se hur den är :P

Did you notice, I'm a sexy bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela