AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

24 oktober 2009

Publicerad 2009-10-24 23:37:34 i Allmänt

Sen sist då jag var social här så har jag bland annat börjat skolan, igen. Vilket är kul som bara den! Jag trivs mycket bättre än på någon annan skolan jag någonsin gått på under hela mitt liv! Har rätt slappt schema just nu också. Hoppade av tyskan (y) vilket jag velat göra väldigt länge! Och ska läsa spanska steg 1-3 i 2an och 3an sen. Det blir säkert bra. Läser ju även teckenspråk nu, och fick MVG på första provet som jag hade nu i onsdags.

Igår var David här, och vi hade sjukt roligt om man frågar mig! Satt dock massa vid datan, och larvade oss. Och stackars Kristina som fick stå ut med oss x) Han kom väl hit vid klockan 18-19 tiden, och åkte hem 04! Men så kan det ju vara ibland. Vi kollade även på Bambi, vilket jag inte gjort på år och dar! Men Stampe har en del vettigheter att säga oss!
"Om du inte kan säga något rart så.. säg ingenting alls"
Sen var det någonting till.. men det minns jag inte.
Vad blir det för film nästa gång? :D

Nu är det lov också, höstlov! Och vad händer nu då?
Måndag/tisdag/onsdag - sjukhuset 8.00-12.00 sen vet jag inte. Ska väl försöka träffa Anders (min gamla granne) i Lund och få låna Singstar spelen han har :P Sen vara med Kristina.
Onsdag - Kristina är här, kolla massa film och så :D
Torsdag - Singstar-kväll med David och Kristina :D
Fredag - Vara med Kristina, sen mer vet jag inte.
Helgen - Vet inte alls vad som händer :o

Kristina skulle försöka ragga upp en fest också, men vet inte hur hon lyckas :P Återstår väl att se, I guess.

Måndagar och onsdagar kommer jag börja vid 13-tiden i skolan nu fram till vecka 48 (sammanlagt 3 veckor tills dess, om man inte räknar lovet) Fyfan så skönt! :D Det är pga att de flesta i teckenspråks gruppen går på Jacob-skolan, och har APU då.

Förmodligen blir det jägers helgen efter lovet med Kristina <3

Vad mer ska jag skriva nu då? Ingen aning.. men iaf.
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela