AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Den 26 oktober 2009

Publicerad 2009-10-26 11:15:59 i Allmänt

Tiden bara går tycker jag.. Nu är det höstlov, och snart nog är det jullov också! Tiden är bara ett jävla mänskligt påhitt..

För övrigt så sitter jag just nu på sjukhuset, i skolan där, och pluggar på mitt samhällsprov som jag ska ha här imorgon. Underbart kul (y) not! Gillar verkligen inte samhälle, men bara att göra det bästa av situationen. Dock är det inte jättesvårt, men måste plugga in vad alla partierna står för, vad de vill och sånt. Det är bara drygt!

Ska träffa älsklings Kristina efter detta, blir typ 12.30! Höjdpunkten på dagen! :D Sen är det ju alltid jättekul på msn också, om David är online :) Annars blir det mest plugg när jag kommer hem - kanske sova två timmar. Men PLUGG!

På onsdag ska jag träffa Anders, min gamla granne, här i Lund och hämta singstar-spelen jag fick låna av honom :) men det är ju alltid trevligt! Har inte sett honom på minst 3 år iaf! :o Sånna minnen man har!

Jag hamnade i NV1A, fick skåp nummer 69. Och jag lovar, inget förutom skåpet kunde varit bättre :D
Puss puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela