AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Ja... nu ska jag försöka illustrera något för er här!

Publicerad 2012-11-10 17:16:52 i

För något år sen (max 3 år sen) hittade jag ett par... sandaler (?) på H&M som fanns i både gula och blåa (tror inte de fanns i fler färger). Då man måste hushålla med sina pengar, så köpte jag dem inte trots att jag älskade dem! Sen kollade jag på H&Ms hemsida, och där fanns de, billigare dessutom! Så jag tänkte köpa. Men eftersom jag är ett gränsfall mellan storlek 39 och 40, så vågade jag inte köpa utan att ha provat. Så jag löste detta med att åka till en H&M butik, och provade - då hade de bara gula inne. Efter att ha kommit fram till vilken storlek som passade mig, så gick jag hem och skulle beställa, då var blå slut i den storleken... så projektet lades ner. Tyvärr har jag ångrat det lite då och då, och har letat efter bilder på sådana så jag kan efterlysa ett par - men hittar inte någonstans! 
 
Så nu hade jag tänkt illustrera ihop ett par, och efterlyser dem nu hos er! Och om inte annat, om ni kan hitta bild på dem, så jag kan efterlysa dem på andra ställen mer konkret. 
 
KLACKEN såg ut som på dessa - vet inte om det kallas kilklack när den gå in lite undertill? BARA klacken på denna bild som är typ likadan!
 
 
 
Sen själva "tyget" såg liiiite (EXTREMT LITE) ut som på dessa. Men det var fastare. Då antingen ljusblåa eller gula. Och istället för det som ska likna en söm på dessa, så satt där ett spänne, om jag inte minns fel. 
 
Ja, ni förstår... svårt att förklara så att folk vet vad man menar, om man själv inte lagt märke till dessa skor tidigare. Sökt på allt möjligt på Google, men hittar dem inte. Tala gärna om ifall ni vet vilka jag menar, eller ni hittat någon bild...

Kommentarer

Postat av: nita

Publicerad 2012-11-11 13:56:23

Jag suger verkligen på att kommentera. Det gör jag. Och det finns ingen riktigt bra ursäkt mer än att jag alltid känner mig så dum när jag kommenterar nåt.
Men ja. Det var inte det jag skulle säga.
Det jag skulle säga var att du suger på att illustrera nåt. Yep, it's true. But still, lövjo.

Svar: jepp, jag suger på det.... insåg det själv när jag skulle publicera skiten... :(
AcceptMeNow

Postat av: nita

Publicerad 2012-11-12 11:37:14

MEN! tycker om dig ändå! :D

Svar: BRA! :D
AcceptMeNow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela