AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Kisarna, i en pepparkaksburk..

Publicerad 2012-11-06 17:58:32 i

Okej - kom nyss hem. För först och fikade med Jennifer - trevligt! :) Sen var jag hos min farmor och farfar. När jag nu kom hem upptäckte jag att medan jag varit hemifrån har mina små uuuuuunderbara katter varit och snott Davids pepparkaksburk som stod vid datorn. Locket var av, och nästan alla pepparkakor var borta... kan de ha gömt dem? Tror jag inte. För jag tror att mitt matvrak till långhårig katt - alltså Nixi - har knaprat i sig sitt lilla byte. För övrigt så tror jag inte att Sixten varit delaktig i denna operation heller, för han är inte precis hjärnan i huset.. han kan möjligtvis vält ner burken på golvet, men Nixi har definitivt varit den av dem som öppnat burken. Ovanpå allt låg ett glas på golvet, som tur är var det helt. 
 
Katterna ska vara glada att de är så söta som de är, för annars kunde det gå illa för dem ;) 
 

Men nu ska jag gå och diska. Inget roligt diskberg ute i köket, inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela