AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Ni är underbara!

Publicerad 2012-11-10 11:02:12 i

Det stod ju mellan dessa två klänningar (som jag, om folk inte läst det, plannerar att ha på jul/nyår)
Och eftersom folk är så gulliga och faktiskt bryr sig om att kolla vad jag lagt upp, och vad jag behöver hjälp med, så har jag nu kommit fram till ett beslut. Sen kan man inte alltid undgå det faktum att priset har betydelse ibland... alternativ 1 kostar 329:- och alternativ 2 kostar 249:-, alltså lite skillnad. Däremot blir skillnaden inte så stor, eftersom alternativ 1 kommer från Zalando.se = fri frakt (och fri retur), och alternativ 2 kommer från Nelly = 39:- i frakt. Dock blev alternativ 2 billigare (288:-) än alternativ 1 (329:-)
 
Så varför kom det sig då att det blev denna ändå?
Jo, precis (i typ samma sekund!) som jag beslutar mig för att ta denna, och strunta i att den är lite dyrare, så sänker de priset på den!! Så nu fick jag den för 259:- + INGEN FRAKT!!! Sånt flyt man har asså! :) Sen det faktum att där var 3 stycken kvar i min färg och storlek, gör ju att det känna ännu bättre ;) 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-10 11:16:18

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela