AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Redan uppe!

Publicerad 2012-11-08 09:44:14 i

Inte riktigt likt mig, men har redan gått upp! Gick upp kl 6.45, somnade inte förrän vid kvart i tre inatt... Så då kan man ju fråga sig varför jag är så dum och går upp så tidigt... Dels så är det så att jag behöver vända rätt på dygnet, har inte kunnat somna på kvällen för att jag gått upp så sent om dagarna. Sen har jag agerat skjuts och stöd idag också, varför tänker jag inte dela med mig av nu ;)

Ska dra ut till Nova lite senare tänkte jag, kolla efter skor och någon svart tröja.

Väntar fortfarande på svar från stället jag var på anställningsintervju. Hoppas de hör av sig snart, och att de hör av sig även om det är så att jag inte fått tjänsten.. De sa att de skulle göra det, men man vet aldrig.

Låg och höll om min älskade Sixten inatt, men båda armarna om honom! Vi tyckte båda att det var mysigt, och hade säkerligen legat så hela natten om det inte varit för att det blev så jävla varmt.. Älskade katt <3

Just nu känns det så lockande med den julmusten som ligger i bilen, men den får man vänta med.

Nej, nu ska jag återgå till min hemliga sysselsättning, see yaa!

Kommentarer

Postat av: Fitness-Patro

Publicerad 2012-11-08 11:30:04

lycka till med att vända tillbaka dygnet! jag är rätt glad över att jag är så kvällstrött och morgonpigg (för det mesta) :)

jag håller tummarna för att jobbet blir ditt! kram från grannen brevid!

Svar: Haha, ja.. jag säger lycka till till mig själv också :) Är kvällsmänniska :( kram kram :)
AcceptMeNow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela