AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Those moments!

Publicerad 2012-11-06 11:58:26 i

Jag och min sambo, David, har varit tillsammans i 3 år. Vi har haft våra stunder, både bra och dåliga. Vi är ganska så knäppa tillsammans, har jag förstått - men antar att det är ett tecken på att vi passar ihop :)
 
Det närmar sig jul nu, vet inte riktigt vad jag tycker om det... Men det som är underbart med just denna julen, är att jag och David ska fira tillsammans för första gången. Någon måste ju offra sig ;) så jag valde att vi kunde fira med Davids sida denna julen. Undrar hur det kommer gå, förmodligen hur bra som helst. 
 
Nyår är det knivigare med i år.. 
2009 var vi med mina föräldrar hemma hos min farbror och hans familj, eller ja... delar av den
2010 var vi med dåvarande kompisar hemma hos Davids föräldrar
Och förra året var vi hemma hos mina föräldrar med Marie.
Så vad ska då hända i år? Vet inte om jag känner för fest - nyår med raketer och sprit går liksom inte ihop.. och om jag nu skulle känna för fest, var skulle det då vara?
Sen har vi ju blivit med katter (höhö), så om vi inte ska vara hemma får nog de följa med dit vi ska = ingen fest!
Någon som har några nyårsförslag på vad man kan göra? 
 
Nää, nu ska jag pysa. David kommer bli arg på mig om jag inte diskat lite när han kommer hem - han TVÄTTADE ju trots allt åt mig i söndags! Hur jag nu fick honom till det, men jaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela