AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Trötthet..

Publicerad 2012-11-10 22:43:38 i

Ganska intressant med trötthet... Ena sekunden är man pigg som en - ja, jag vet inte vad - och i nästa är man trött som ett helvete. Det hände mig idag. Klockan 19.30 bara kom det över mig, blev så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna! Så efter att ha kämpat emot en liten stund, så gav jag med mig och somnade på soffan. Vadnade två och en halv timme senare - konstaterar att jag inte kommer kunna somna som jag borde inför natten... men nu är jag rätt så pigg........ FAN!
 
 
Borde lägga mig igen, BUMS! Men neej, det tänker jag ju givetvis inte göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela