AcceptMeNow

Accept me, or else... ;)

Vilken dag!!

Publicerad 2012-11-08 23:03:20 i

Hunnit med mycket idag! Efter det jag skrev innan idag så har jag, som nämnt, varit på Nova. Köpte en tröja på H&M, sen blev det inte mer där. Var med Sandra även i Eslöv, så var på ÖoB - där jag köpte hårfärg (mörkbrun) och två diadem. Handlade fika på Ica också, sen körde vi hem till Sandra. Kollade på "Hem till Midgård" och Sandra färgade mitt hår. Är supernöjd! Väl hemma så lagade jag mat, någon form av kycklinggryta. Aldrig tidigare tillagat kyckling, så det blev rätt bra :) önskas recept, så säg till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

AcceptMeNow

tjej på 21 år - bor ihop med min kille; David - på fritiden umgås jag med vänner, läser böcker & tränar - har två katter; Sixten & Nixi - är diabetiker - jobbar som servitris - har aldrig varit utomlands (Danmark räknas inte) - har en ödla; Hugo - har två råttor; Sture & Felix

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela